Realeseparty!

Kollade ni igår på Maloue?
Om Borrelia.
Alltså.....de va som de satt o pratade OM MIG när de prata om alla symtom osv...
Lite läskigt, men intressant.

Vilket väder vi haft i helgen, blev nog inge annat än grillat 😍👌🏼
Men jäklarns så gott de är alltså!!
O allvarligt talat, ALLT smakar bättre ute i solen, inte sant?

(null)

Igår var jag hos läkaren, fick domen om att en muskel i min hand är låst....
O nu skall jag få ev. Testa botox för det...
Ajaj...
Men hjälper de så är de värt all smärta i världen 😍

Ale har börjat riva nere hos grisarna, han är så duktig!!
O mina gullegrisar ligger bara o glassar fastän träd o bråte ryker runt om 😂

(null)

(null)

Ikväll blir det en tidig kväll...
Har 3 olika läkarbesök i morgon, så kommer vara helt död i morgon.
O dessutom kommer min älskade Farmor o Farfar på besök 😍
Vi tänkte bjuda på lite gott o äta ❤️

Jesper o hans klass har skrivit en bok tillsammans med en författare.
Som nu kommer att släppas på ett releaseparty de kommer att ha.
Boken kommer att kosta 65;-/st, om någon av mina läsare vill köpa den, skicka iväg ett meddelande bara då fixar vi det! ❤️

(null)

Jag kan givetvis skicka boken till dig!

Nä, lite mys med de små innan sängen.
Puss o kram

Kommentera här: