Är detta ett jävla skämt eller??

Läkaren skulle ha ringt i morse, vid 8.
9.30 ringde jag till vårdcentralen och fråga varför läkaren inte ringt...
"Nä han är sjuk, har ingen informerat dig om det?"
NÄ, FÖR NI GLÖMMER BORT MIG HELA JÄVLA TIDEN!!!!

Nu är det andra gången de glömmer bort mig!!
ANDRA!!!

O nu så säger denna människa i telefon att en rehabkordinator skall ringa upp mig istället då jag vart sjukskriven mer än 2 veckor...
Så får hon avgöra om en läkare skall ringa upp mig eller inte.

SKÄMTAR NI?!!
Jag får inga provsvar, jag blir bortglömd och nu får jag inte ens prata med en läkare...
Va fan är detta?
Jag är helt knäckt!!! Jag orkar inte mer snart.
Jag vill inte må såhär, va fan är detta?

Fan....

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Förjävligt ! Nu får dom för fan ta dig på allvar och sätta fart ! Varma kramar från oss i väderstad

Svar: Man tycker ju de.... :-/
mammabohman.blogg.se

Kommentera här: