Huvudvärk

Huvudvärk dag 104....
Tröttsamt?
Så in i helvete,...detta tär som fan på både psyke o kropp...
Kan ni föreställa er att ha huvudvärk i över 100 dagar? Detta är juh sjukt.
Jag är så ofantligt trött.....
Får inte sova, pga värken....o ständig värk gör en helt slut.
Usch o fy fan va jag gnäller o svär.
Men usch va jag är trött på detta!!

Försöker göra så barnen får en fin jul....
Så nisse ger uppdrag/bus eller presenter varje dag fram till jul....
O bara det är sjukt jobbigt.
Jag vill mest ligga under täcket o sova...

(null)

Nisse har tvättat o hängt upp sin tvätt...
Gissa om de va svårt att få upp detta när händerna inte funkar.
Fick hjälp av Elsa 😂🙈
Ska iallafall träffa en Arbetsteraput snart som ska hjälpa mig med mina händer...
Jag hoppas hon kan göra någonting iallafall...

Usch, va jag gnäller idag.
Inget roligt inlägg detta, men de är just såhär de är just nu...😓
Hoppas ni haft en bra helg?



❤️gilla o kommentera❤️
👇🏼👇🏼👇🏼👇🏼👇🏼

Kommentera här: