Läkarbesök...igen.

Idag var jag till sjukan igen, idag skulle jag göra ryggmärgsprov o mäta trycket...
Va livrädd att de skulle gå lika illa som sist när de stack mig 7ggr, o tusen olika läkare i rummet försökte kändes de som....
Men 7!! Stick....ni anar inte va ont de gjorde 7:e sticket.....
Skit samma..
Idag fick jag träffa en jätte mysig sköterska o en jätte mysig läkare. WOW!!
Första gången i denna hemska sjuk-resa jag fått träffat humant folk.
O duktig var dom också.
Han stack mig en gång, tog alla prover o sen var det klart!
O de kändes knappt.
Mina ben va lite möra efter men annars mådde jag förhållandevis bra. 
(Med tanke på läget)

(null)


Tyvärr slapp jag inte spinalhuvudvärken, så ligger i sängen o hoppas på att den inte blir värre...så orkar inte skriva så långt.
Men tack alla ni som tänker på mig o era tumhållningar o tankar.
De behövs....är så nära att ge upp allt nu.
Är så trött...trött på att vara trött, sjuk o all fruktansvärda smärta...
Så tack! Ni gör så jag orkar kämpa lite extra, ni och min underbara familj ❤️

Jag bjuder på en bild på våra nyfödda kattungar som föddes natten till första advent ❤️
Är dom inte underbara? 
(null)



🔶Glöm inte🔶
👇🏼👇🏼👇🏼👇🏼👇🏼👇🏼👇🏼👇🏼👇🏼👇🏼
❤️Gilla o komentera❤️

Kommentera här: