Äckliga satar!

Idag har de verkligen varit SOMMAR!
Helt underbart, vi har vart ute heeela dagen.
Poolen är rensad o håller på att fyllas upp, de värsta träden är borta.
O blivande ankhuset eller kaninhuset är på plats.
Jäklarns va bra min man är!!
Jag hjälper till så mycket jag kan, med envishet så kommer man såå långt!!

(null)

(null)

(null)

I morgon skulle de bli ännu finare väder 😍
Fantastiskt!!
Låt detta underbara stanna nu!!

Märks att jag hållt på idag, smärta!!!
Extra värktabletter..
Men jag blir fan galen snart av att inte kunna göra nått...
Hjärnan vill sååå mycket, men kroppen skriker NEEEJ...
O tyvärr straffar de sig.... :-/

Plockade en fästing på puma idag (kattmamma)...
Jag får panik....äckliga snuskiga skit djur!!!
De har förstört mitt liv...
Kan de inte bara försvinna? 😭

Kommentera här: