Borrelia... du missar väll inte?!

Kan man annat än älska detta väder??!!
Njuter varje sekund!
Idag har jag haft skit jobbig tryckande huvudvärk,
Va på akupunktur igen idag...o den va riktigt jobbig idag, för trycket i skallen blev värre när jag låg där...
Vet inte om de kan bli så?

(null)

Annars har de varit en lugn dag, mest suttit o kollat på barnen som lekt ute hela dagen!
Inte ett bråk, inte ett tjaffs!
Jag bara äääälskar sådana dagar.
O uppskatta de verkligen idag med min Skallebank..

(null)

(null)



På måndag vill jag att ALLA kollar på tv!
Det är då Om kronisk borrelia på TV4, måndag den 16 april kl 10.00-12.00

"Malou Efter 10 kör en helsatsning på fästingsjukdomar nästa vecka, varje dag. Det inleds på måndag med att handla om kronisk borrelia. Några patienter, FSI:s ordförande Mats Lindström, professorerna Björn Olsen, Thomas Jaenson samt överläkare Björn Bragée kommer att gästa studion.

Bli gärna medlem i Föreningen för Svårdiagnostiserade Infektionssjukdomar (FSI)

Vi verkar för bättre diagnostik och behandling inom svensk sjukvård

http://fsi-sverige.se/bli-medlem/"

Det var av just borrelia mitt helvete starta, o jag tror de är de fortfarande...
Som gör att jag mår som jag gör.
Jag kommer sitta bänkad!

Nä Nu ska jag lägga mig ( ÄNTLIGEN)
Dock mår jag skit illa just nu...så jag hoppas jag kan somna...
Tror migränen är på ingång..
Snälla snälla låt mig slippa!!
Nattinatti ❤️

Kommentera här: