Bokrelease!

Värker i handen, värker i ryggen, värker i skallen....
Mina ben domnar bort från knäna o neråt.
En hysterisk rethosta har jag såklart, så jag knappt får luft, de kickar juh igång min astma.
Nä men då måste vi lägga till att jag är juh kvinna också, så varför inte mensvärken från helvetet på det?!
Nu är jag inte rolig att ha o göra med alltså!

Jesper hade sin bok-release idag, så häftigt!
Jesper och 160 andra elever har tillsammans skrivit en bok, som en författare hjälpt till o färdigställt.
Denna bok finns nu även på kungliga biblioteket i 2 upplagor.
Hur häftigt är inte det??!!

(null)

Sorry för mörk o dålig bild, men fota från en video jag la upp på Instagram...
Orkar inte gå upp, klockan är juh trots allt efter 01.00...
Är sååå stolt över alla barnen som kämpat o skrivit denna bok, ska bli så kul att läsa den!
Barnen har även ritat bilder i boken, är så välgjort.
Vi har helt enkelt en författare i familjen ❤️

Jag ska nog sätta på ännu en film, o hoppas få sova något inatt....
Vi har en del av vår altan utanför sovrumsfönstret....o de låter som de går någon därute.
Jag tänker direkt "grisjävlar" o går ut o kollar, men nä....inge där.
Skumt va?
Blåser dock, så är väll ngt som står o slår....
Men man blir juh nyfiken 😎
Nä försöka sova va de ja....!!
Godnatt mer er ❤️

Kommentera här: