Det händer så mycket!!

Min familj är sååååå duktiga!
De jobbar och sliter här hemma, de är så duktiga!!
I våran familj hjälps vi åt med allt, hur gör ni i eran?

(null)

(null)

(null)

(null)

Grisarna har fått en ny STOOOOR hage, med lerpölplaskvattenshålsgrejs, och jösses så roligt de tyckte de va.
Svansarna går som propeller på dom 😍😍
Mina små gullegrisar.
Barnen har med lite hjälp av pappan byggt staket, är dom inte duktiga!! 😍
Så stolt över dom!

Har testat nått nytt idag,
SYREN-SAFT!
Ska bli spännande o se om de blir bra, många säger att de är gott!
Så ska bli spännande att prova 😍

(null)

Har även köpt en ny baddräkt till mig, har stora kroppskomplex men försöker övervinna dom..
Så ska visa er den, jag tyckte den va ganska fin 🙈
Men vet inte om jag är bekväm med den än....
Vad tycker ni??

(null)

(Har trosor under så därför är de lite knöligt)



Jag har migrän, har vart ute o kollat lite o peka med den där stora handen 😂🙈
Men nu ligger jag i sängen, helt väck!
Ont ööööverallt!
Migränen är hemsk, jag orkar inte ha de så här längre.
Va på akupunktur idag för huvudvärken, men hon ger också upp nu 😭😭
Det funkar inte.
Jag blir knäpp snart på det här!
Ingenting hjälper, ingen kan hjälpa mig!
Börjar tappa hoppet!

Blir jätte ledsen för "små saker"....
Kom till graven o såg hur hemskt de såg ut där....
Texten på stenen börjar försvinna...
Stenar saknas runt om och de andra låg ner...
Blir så ledsen 😓
Ale och jag får åka dit tillsammans någon dag och fixa till tillsammans, jag orkar ingenting längre...
Ingen kraft...orkar inte bära.
Förbannade kropp.
Saknar saknar saknar.......
I år blir de 13år sedan Hampus lämnade oss,
9 år sedan William lämnade oss och 6år sedan Oliver lämnade oss...
Jag förstår inte...hur kan tiden gå så fort?
Det gör fortfarande så ont.

(null)

Hoppas ni haft en fin dag ❤️
Nu ska huvudet få vila igen.... 😓
Kram

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Du är jättefin i baddräkten!

Svar: Va gullig du är, tack 🙈❤️
mammabohman.blogg.se

Kommentera här: