Ja nu är det dags igen!

Ja nu är de dags igen, o det blir aldrig lätt.
Den där ångesten för förskolestart för sin lilla liten 😅
Elsa ska få börja förskola i höst har vi sagt, hon vill så gärna stanna kvar där o leka varje gång vi lämnar twinsen, o blir så ledsen...
Så ja, nu kanske det är dags?

(null)
Nu är pdf filen ingen klickbar fil som ni kan klicka på, så sluta genast innan ni kastar in något i datorn/slänger mobilen i väggen 🤣

Men min lilla snörpa!!
Ska hon börja dagis? 😍😭🙈😅

(null)

Tiden går så jäkla fort, du föddes ju nyss unge!



Va hos arbetsterapeuten igår, ingen framgång alls med handen 😢
Snarare tvärtom, den har blivit värre...
Varför har de blivit såhär för 😭
Förstår ni hur jobbigt de är att inte kunna använda sin ena hand?
Jag vet att många har de så, o har de mycket värre...
Men detta är vad jag känner här o nu.
Inte ens en förklaring till det har jag fått 😭
O mer därtill!!
Hur fasen kan jag få en akut gallstensinflammation o behöva tömma den uttänjda gallan på 30ml på op, utan att ha haft ett enda gallstensbesvär?
Hänger allt ihop? Eller kan de vara möjligt att jag har sådan jäkla otur?!!
Blir så matt!

Kommentera här: