Lite har juh hänt...

Sommaren har verkligen kommit, i maj!!
Helt underbart!!
Har kommit av mig lite i bloggandet pga det fina vädret, o den hemska huvudvärken jag får på kvällen...
Den bittra sanningen helt enkelt.

Jesper har hunnit fylla år, 11år!!
Det är helt sjukt att ungen redan är 11, jag är juh fortfarande bara 25....😏

(null)

(null)

(null)

(null)

Här va inte Jesper gammal, bara några månader. Min lilla ögonsten 😍

(null)

Jeppe önska sig pengar, o fotboll o grejer till datorn.
Så va inte så svårt iår...
Även om de är skit tråkigt att ge bort pengar, så blev gossen så nöjd!

Har även flyttat hit en liten tös, Ronja.
(null)

Är hon inte bedårande? 😍

Min älskade mamma bjöd hem mig hem till dom på lilla mamma-dotter mys.
Åh va mysigt det va, även om jag inte är jätte sugen på att träffa folk när jag mår såhär, o har tyvärr tagit lite avstånd.
(Så inget illa menat kära vänner, jag försöker verkligen)
Men de finns några som jag umgås väldigt gärna med, som man inte behöver förklara sig för..
O Mamma är en utav dom ❤️

(null)

(null)

(null)

Men sedan ligger jag oftast dagen efter, men de var de värt.
Även om vi mest satt i solen o prata skit, o bada när jag fick värmeslag...
Men vi fick de att funka ❤️
Tack för en fin dag min älskade mamma.

Här hemma sliter vi som djur, eller ja...
Ale sliter som ett djur o jag pekar med hela handen...
Att han inte flippat på mig än alltså 😂🙈
De hade jag gjort.
Men jäklarns så duktig han är!!!!!
Såå stolt.

Idag har jag vart hos arbetsterapeuten, fick testa något nytt, ha handen i is...
För att chocka musklerna och sedan i förhoppning få ut mina fingrar.....
Men nä, blev raka motsatsen. Gjorde såå ont.
Fick en ny skena också, med skenor på båda sidor för att avlasta handleden då handen är i en ständig muskelkramp...
Är den inte tjusig?

(null)

Där ser ni även de tre fingrarna som är låsta.
Tummen o pekfingret kan jag röra, men är kraftigt nedsatt.
Jag hatar detta, jag hatar de så jävla mycket.
Vill bara såga av mig handjäveln ibland...
Den värker hela tiden!!!!
Är såå trött på att ha ont.
Skallen, kroppen, handen....ja fan överallt...!!
Orkar inte ha ont längre.

Men vet ni!!
IVO har hört av sig, JAG HADE RÄTT!!!

(null)

Känns så jäkla bra!!!!
In your face, du som sa att de är "den mänskliga faktorn"....
Du hade FEL!!

Nä, nu ska barnen snart i säng o jag kan äntligen få lägga mig...
I med värktabletter o hoppas på att få sova några timmar. 

Tack för att ni orka läsa, jag maler bara på när jag väl börjat 🙈
Lämna gärna en kommentar eller gilla inlägget ❤️
Kram på er!

Kommentarer:

1 Anna:

skriven

Berätta gärna mer om IVO om eller du vill, vad var det du hade rätt i? Hur går det med hjälp för kroppen i övrigt, förutom handen.

Härlig familj du verkar ha! ❤️
Kram

Svar: Kroppen känns helt förstörd, ständig värk. Fötter o andra handen domnar, även delar av ansiktet.
O huvudvärken vägrar släppa :(

Kommer kanske ett mer ingående inlägg om ivo, när jag känner mig mogen ;)

Tack ❤️ kram
mammabohman.blogg.se

Kommentera här: