Nu ska ni få höra!!

Nu ska ni få höra!


Igår kväll runt 23.00 kom ett par o hämta en grävmaskin hemma hos oss, med ett stort lastbilsekipage med lång trailer bak, öppen.

Vi stod o snacka lite, de körde upp maskinen...

Åkte iväg, inga konstigheter.


I morse så ringer telefonen.

"Saknar ni en katt?!"


Då har alltså en av våra katter, Julia, åkt med på TRAILERN hela vägen upp till ÖREBRO.

De upptäckte de inte förrän de va hemma 😱

Förstååå va rädd min lilla älskling måste ha varit!!

Våra katter går in o ut som de vill så la inte märke till att hon inte va inne när jag la mig.

Min älskling!

Jag satte mig givetvis i bilen direkt, med 3 små barn, utan ac....massa vatten och glass.

O kd såklart där vi kunde.

Men nä, barnen va inte sugna på en roadtrip 😩🔫

Väl uppe så möter vi våran älskling som blev såååå glad.

Hon i stort sett hoppa upp i min famn.

O hon sov hela vägen hem i Agnes knä.

(För transportburen glömde jag juh givetvis hemma)

Älskade lilla kisse. Men nu är hon hemma, tryggt förvar o väldigt trött liten tjej.

Mitt lilla hjärta! ❤️


(null)


Kommentera här: