Skolstart


Skolstart!!!
Ja jösses, nu var sommarlovet slut,
De bara Swishade iväg..
Så då var de dags för skola igen.
Twinsen blir ettakluttare 😅
Hugo 4;an och Wilma 6:an.
Elsa fortsätter på förskolan 1år till :)
Men herregu, Jesper börjar 7:an!!!
I stan!! 
Kan inte förstå eller ta in att jag har så stora barn..
Jag har juh inte blivit äldre 😅
Men åh vilken fantastisk skolstart de blev för alla!
Jeppe trivs som fisken i vattnet, hoppas de fortsätter så.
O de andra barnen hade lyckorus genom hela kroppen :)
Synd att inte alla skoldagar är som just FÖRSTA DAGEN...
Minns själv hur pirrigt o kul de va att komma tillbaka första dagen..
Men sen fallera de 😂

Jag tryckte iallafall gymnastikpåsar till mina slarvpellar, så kanske jag slipper köpa nytt flera gånger för att grejerna försvunnit 😂

(null)

(null)

Tryckte även på deras väskor,
Men de hade jag visst inte tagit kort på 🙈

(null)

(null)

(null)

(null)

Lilla Elsa va solklart lyckligast att få komma tillbaka,
Hon har varit hemma sen Corona bröt ut..
Så lääääääänge, men mysigt har vi haft.
Så de känns väldigt tomt hemma nu.
Men är så glad att hon trivs så 🥰

Kommentera här: