När smärtan tar över..

Jag lever med psykiskohälsa,neuroborrelia kontrakturer, WED, rematism, OCD kroniskhuvudvärk, kronisksmärta endometrios, muskelochledsmärta, förtvivlan , utmattad...
Är 35år gammal.
Min livs första fästing förstörde mitt liv.,
Jag (vi) har inte haft ett enkelt liv innan...
Vi har förlorat 3 barn.. vi förlorade vårat hem då en 300årig lönn föll över hela vårat hus,..
Alltså sådana sinnessjuka saker som händer oss HELA J***A TIDEN!!
Va har jag (vi) kunnat gjort för fruktansvärt ont i världen för att förtjäna detta?
Nä ikväll är ingen bra dag alls..
Känns som om de brinner, ren jävla eld i lederna.
Musklerna funkar inte alls, jag snubblar på mig själv..
Huvudvärken står som spjut genom
Ögonen och min vänster arm/hand.....
Just idag....idag är en sådan dag jag skulle kunna säga av den med en slö såg o tycka att vid varje drag att "nä nu känns de lite bättre"
Nä, helt ärligt. 

 ❌Nä ta INTE detts ordagrant!!❌
!!KÄNSLA!!
INTE handling ❌

Idag gör de såå ont i handen/armen...
Tidig kväll...mediciner o hoppas jag får sova någon timme iallafall...hatar detta! 😓

(null)

Kommentera här: