Konstig dag..

Konstig dag..
Hugo vaknade varannan timme inatt...jätte kul. NOT!
Dödligt trött åker jag till jobbet, får besked via sms under rapporten om Uffes bortgång. :´-(
Några timmar senare dör min favvotant här på jobbet.
Bara massa tråkigheter och tårar idag känns det som.

Efter mötet i eftermiddag så ska jag åka till Beverly Hills och hämta Alex nya lägenhetsnyckel.
Ska inspektera lägenheten och kolla så det är ordentligt städat.
Samt kolla planlösning och färger på väggarna.
Alex flyttar I MORGON!!
Ska bli helt galet roligt!!
ÄNTLIGEN!

Har lovat att bjuda familjen Heaffner-Flodman på mat när de kommer upp.
Micke och Ewa-Marie kommer med upp och hjälper Alex.
(Alex rara pappa och hennes "låtsasmamma")
Klart jag ska bjuda på mat...
Men andra ord så måste jag städa idag...HAHA.
Och baka, hmm...hur ska jag hinna med allt?!
Det är tur jag har världens bästa make! <3
Och världens bästa ungar!!!

Det är tufft att ha 3 små barn och två jobb, nästan 3.
(mitt 85% undersköterskejobb, tårt-cupcakes bakningen och bloggdesign)
OCH hjälpa till överallt annat, och hinna leva därimellan.
Hehe..
O konstigt nog är jag piggaare än vanligt!

Världen är uppochner...



Jag ska suprisa mina ungar ikväll med film o popcorn.
Vi ska ha biokväll och sova framför tv:n.
Ale jobbar tyvärr natt, saknar honom brevid mig när jag sover måste jag säga.

Kommentera här: