Världens duktigaste barn..... på riktigt!!!



Har nog världens hjälpsammaste barn....
Jag sa i morse, "Idag måste mamma städa, så idag får ni leka på era rum en stund"
Okej, o de stack iväg...
Medans jag var utanför och putsade fönstrerna så ser jag hur Jesper dammsuger och Wilma plockar alla leksaker.
Har jag världens duktigaste barn eller vad????!!
Det blev MÅNGA stjärnor på tavlan kan jag säga nu på morgonen.

Nu är de ute o leker, så skönt att man bor som man gör, då kan de vara ute själva  o leka.
Visst, jag står juh varannan minut o kollar genom fönstret, men de känner sig duktiga o stora när de får vara ute själva.
Mina duktiga små!!
Hugo ligger och sover så gott just nu, så då kunde Wilma o Jeppe gå ut o leka så det blir lugn o ro inne,
Dessutom är det juh toppenväder.
Ska själv gå ut om en liten liten stund, ska bara byta om...

BTW....många undrar hur länge denna överraskning-ledtråds grejjen kommer att pågå...
jag har ingen aning....Ale är riktigt lurig....
Men ska försöka få ur honom lite fler ledtrådar idag. :-D

Ha de king sålänge...











Kommentera här: