Vilken konstig dag!

Jahapp...då var allt inskickat...
nu får det bära eller brista.
Hjälp va nervös jag blev.
Inte fan trodde jag att jag ens skulle bli uppkollad.....lite spännande är det måste jag säga.
Men det skall mycket till att jag får vara me....haha.
Herregud!!

Ja idag var jag Jesper och Wilma hos min pappa och firade hans fru Tone som fyller idag.
Och vem fick present, JO JAG!!!
Fick både gosa med min systerson Noah OCH så fick jag en "Pippitröja"
Åååååååååå myyyyys kväll, OCH mys tröja!!
PURR PURR PURR!!!!!!

Gjorde en tårta till Tone idag, som hon önskade.
Såklart, det är trots allt hennes födelsedag.
Så det blev denna lilla tårta till henne,


Mer info om tårtan och fler bilder hittar du <HÄR>

Ja, detta blev minsann en konstig dag.
lite läskig, men lite häftigt.

Hugo mår lite bättre, inte alls lika varm.
Jag hoppas att det är på väg att släppa nu.
Skrutten!

Nu ska jag sova...
duscha...sen sova.

Kommentera här: