Nu är det inte långt kvar..

Nedräkingen har verkligen börjat på allvar.
Om 5 dagar går jag på LÅNGLEDIGHET.
Har 3 arbetspass kvar (fre-lörd-sönd)
Barnens sista dag på dagis är på fredag, sen är vi hemma till 20 AUGUSTI!!
Helt jävla underbart (RENT UT SAGT)
 
Vi ska bara njuta av varandra, busa leka och även ha de där tråkiga dagarna som man inte gör ett dugg.
Som faktiskt är ganska viktiga, annars är juh inte de roliga dagarna roliga i längden.
Eller hur?
 
Blir en Hellokitty tårta tills i morgon, WIlma kommer bli knäpp...
Haha, lilla skruttan.
Får se till att göra den iordning när barnen sover.
(som jag faktiskt brukar göra då jag tycker tiden med familjen är så värdefull)
 
Middag idag?
Jadu...är med i en så bra grupp på facebook som heter "Middagstipsen", helt kanon.
Hur många som helst som skriver vad de ätit, vad de ska äta, vad de är sugna på eller helt enkelt tips till de som är totalt nollställda.
Härliga bilder på underbara maträtter.
Hmm....undra om man skall göra Tacopaj idag....det är juh HYSTERISKT gott.
Och jag har juh världens bästa recept på det. :))
Den är helt magiskt.
Då blir gubben min glad också, för de är de bästa han vet.
Och barnen älskar paj...hmm....kan det bli bättre?

 
Har sagt det förr och säger det igen.
Ursäkta för att jag gör inlägg så sällan nu, skit app som krånglar.
Mejlade blogg.se som sagt, har fått svar....
"Hej
IPhoneappen och MMS/SMS-tjänsten fungerar inte på det nya systemet än. Så fort alla bloggar är flyttade kommer vi påbörja arbetet med att implementera tjänsterna på den nya plattformen."
 
Varför ska alltid vi drabbas för att de krånglar?
MORR!!!
 
Jaja, rasten slut och dags för jobb igen...
Ha de king!
 
 

Kommentera här: