Kreativiteten flödar.

Idag kom de nya bilbarnstolarna från Jollyroom på posten i en stoppar kartong!

Åh va bra de sitter i dom!


Wilma kommer hem från skolan och dyker på den stora lådan!!

"MAMMA, denna låda är perfekt!!
Detta är perfekt till en koja för tvillingar, förstår du!
Får jag lådan mamma, snälla!"

O självklart fick hon de...
Kreativiteten flödar!




Nöjda twins!
Nöjd tjej!!

Hugo som vanligt däckar på nått konstigt ställe 😂
Idag hamna han iallafall på en madrass vi lagt ut vid soffan för vilda twins som klättrar överallt 😂


Goa unge!!
Tänk om man bara kunde somna sådär hur som helst!!
Förståååå va skönt!!!
(Jag sover i snitt 4timmar per dygn)
Min älskade make är så, han kan också sova o somna precis vartsomhelst på 2sek..
Helt otroligt!
*avis*

Nu är de helg!
Jesper är hos sin bästa kompis Hjalmar o vi andra inväntar tacokväll hos svärföräldrarna!
MYYYYYS!!!!
(O förbannat gott)

Sen blir väll helgen till att fortsätta bygga!
Ska bli såååå skönt när allt är klart, ni anar inte!!!
Just nu är de kaos, detta tär på mitt psyke!!
Mina ordganiserade o städmaniska hjärnceller kokar o behöver löpa amok.
Me.n de går lixom inte...Gaaaah!!!

Nä...nu ska vi fortsätta leka!
Puss på er!
😘❤️

Kommentarer:

1 Malin -Mamma och Änglamamma:

skriven

Min sambo kan också somna när och var som helst, verkar praktiskt!
Mysigt med koja! :)

Svar: Haha, eller hur!! 😂
mammabohman.blogg.se

Kommentera här: