Julen 2014

God jul!!
Nu är det jul igen :)

Vilken fantastisk jul vi har haft.
I lördags va vi hos min pappa o firade jul,
Alla mina syskon var där, min farmor o farfar o "låtsasmormor".
Barnen fick så fina saker, god mat o roligt julklappsspel.

Igår var det julafton,
Då kom min mamma o hennes man, min moster o hennes man. O mina 2 vuxna kusiner.
O svärmor o svärfar.
Vi käkade god mat o skrattade så tårarn sprutade!
O julklapparna.
Wow!
Barnen är såååå nöjda!!!




Tomten hade lite o läsa ;)
O då va inte detta allt.
Haha.
Helt sjukt..


❤️ Kalle Anka ❤️

Ja ni, fantastisk jul!!
Nu ska vi snart åka o fira julafton för tredje gången.
Denna gång i Västerljung o mad Ales sida av släkten.
Men först måste vi få igång vårat vatten som frusit...
Jävla skit.
O de blev stopp i avloppet igår, så vatten över hela köksgolvet...
O i morse hade en flaska med skurmedel vält..
Så vi har juh o göra...
God jul?!

God jul alla fina ni!
Hoppas ni får en lika fantastisk jul som oss...
(Om man bortser från vatten)

Kommentera här: