Nobelmiddag!

Idag har de stora barnen haft Nobelmiddag i skolan idag.
Åh va de tyckte att de va roligt!
"Kungafamiljen" var där, "presidenten" var där och alla pristagare.
Skolans personal var "serveringspersonal"

Det dansades vals och de åt tvårätters.
Två mycket nöjda barn kom hem från skolan idag!
Och dom va sååå fina!!




Hugo ville vara hemma idag o mysa
Med mig o twinsen.
Men finklädd skulle man vara ändå!


Hemsytt på Hugo o Wilma.
Jespers hann jag ärligt talat inte, men han hade fina kläder att ha på sig!
Han är en sån där kille som älskar att klä upp sig!
O Wilma ska vi inte tala om.
Prinsessan själv!
Hon ville inte ens ta av sig klackskorna eller klänningen jag sytt till henne när hon skulle sova!
Hon älskar den!

O de gör mig så glad!
Tänk, för några år sedan kunde jag inte ens sy en knappnål.
Nu syr jag något som mina barn har som favoritplagg!
❤️❤️❤️

Agnes o Vincent är sjuka.
Feber, snoriga o super gnälliga!
:(

Men mitt upp i allt så har Vincent äntligen släppt taget!
Nu går våran pojke också!
Han har juh visserligen gått länge, men ska minsann hålla i min lillfingernagel typ...
Men nu så, nu har de släppt!
Stora killen!


Klättrar gör han också.
Här sitter han, febrig, omatchande kläder och jätte snorig!
Men ack så fin han är!!
Hugo valde kläder till honom idag, visst har han gjort ett toppenjobb?

Nä, lite sömn på detta kanske?
Upp i morgon bitti igen, barnen ska till skolan.
Men snart är de jullov.
Åh va vi längtar nu!
❤️❤️❤️

Godnatt!

Kommentera här: