Yes!!!

VILKET VÄDER DET VAR IGÅR!!!
Magiskt, känns verkligen att sommaren är på väg...
Wilma var iväg på kalas idag o Hugo var med pappa o åkte traktor.
Dvs.
När twinsen sov så hade jag egentid med min stora kille!!
O vad gör man då när solen skiner??

Ja ni ser juh själva hur ungen ser ut i skallen....
"Jag ska se ut som Zlatan"...
Jisses...
Fick honom tillslut att ändra sig så nu är han såååååå fin!!!
Pottan är borta!
*lycka*


På bilderna är de Jesper o Hugo som klipps.
Wilma var redan klar 😂👏

Någon efterbild på Jeppe har jag inte hunnit ta, så de kommer senare ;)

Grilla o mys med min underbara familj!
Ärligt!
Finns de nått bättre än grillat?
Dock hamnar man ofta i samma mönster...
Så har du några grilltips???


Grillspett o badtunna!!
Thats life!
❤️❤️

Idag ska vi fixa Jeppes nya rum!
Ska bli riktigt roligt att göra detta rum, här snackar vi utmaning...
Bilder kommer vartefter!
:)

Kram på er alla fina!

Kommentera här: