Dagen före..

Full rulle idag.
Jag sitter o planerar inför morgondagen när tvillingarna o Oliver fyller år när plötsligt telefonen ringer...
Känner inte igen numret..
*suuuck*
En försäljare?...jag svarar...
Det var från skolan, Jesper har gjort sig illa på gymnastiken o är jätte ledsen.
Kan Inte röra höften eller benet o det domnar bort!!!
Jag släpper ALLT!!
Jag bara sätter mig i bilen o åker..
(Ale var hemma så jag lämnade inte twinsen)
Lite småträd kommer jag inspringandes i gymnastiksalen, ser honom inte..
En fröken ser mig o tar med mig till omklädningsrummet där Jeppe ligger på en bänk tillsammans med en annan fröken.
Usch va han var ledsen!!
O han hade sprint.
Jag bar ut han i bilen och åkte direkt till Akuten...
*fan fan fan fan*
Det snurrade i skallen på mig...
Vi kommer dit o Jesper är forfarande ledsen och han får ett rum...
Sen hände nått?
Han blev glad, prata o skämta som vanligt?
Sen kom läkaren o Jeppe säger "Du är en timme sen" haha
Min Jeppe var tillbaka!!
Han är jätte öm o haltar, men inget är brutet.
Var en rejäl smäll.
TACKOLOV!!



Min prins!
Inte skrämma mamma sådär!!!

Annars har jag bakat tårtbottnar idag! :)

De små är till twinsen som de får kladda bäst de vill med.
Ska dekorera dom i morgon.
Ska bli fränt o se hur mönstret blir i tårtan.
Visar i morgon!!



Några av presenterna jag gjort.
På tröjorna står det #coolastetwinsen

Nu är vi redo för kalas i morgon!!

Mamma o Micke va här en sväng ikväll, bjöd på lite nybakat scones.
Mamma satt o kolla i min telefon o såg att hon tagit en Selfie *fniss*
Så den får du skylla dig själv mamma att den kommer upp!
Älskar dig!!


Min vackra mamma!

I morgon fyller juh även Oliver 2år...
Det är tungt...
Vi åker till honom på dagen o på kvällen när pappan kommer hem.
Vår lilla kille!
Vi saknar dig så!
❤️❤️❤️


Kommentera här: