Oliver 2år

Idag är dagen då Oliver skulle blivit 2år.
Är det så länge sedan?
Känns som igår..
Vår vackra lilla kille!
Grattis på födelsedagen.
Jag vet att mormor o morfar tar hand om dig o dina bröder nu!
Älskar dig!
🎈🎈🎈



Jag ser en pojke med mörkblont hår,
Med runda kinder och gulliga tår.
Du liknar din pappa, du liknar mig,
Du fick din brors fingrar, fina lilla dig.

I sommarlandet ser jag dig leka, på ljuva ängar ser jag dig le.
Jag ser dig springa på små små ben med dina bröder i änglars sken.

Jag kommer alltid ha hållit en bit av himlen i min famn, och det minnet bär jag med mig tills jag lämnar denna jord o land.

Älskade Oliver..
2år av oändlig saknad, vi älskar dig. Vi saknar dig!
❤️❤️❤️❤️
 Mamma, Pappa o din syskon




Kommentarer:

1 Emmelie - Ensamstående mamma till Ebba och Hugo:

skriven

Älskade vän <3 Han var så fin!

Svar: En av de finaste ❤️
mammabohman.blogg.se

Kommentera här: