Vilken vecka!!

Fullspäckad med grejer.
Måndag:
Fika hos bror
Fotboll

Tisdag:
Möte
Kompislek
Ridning
Fotboll

Onsdag:
1års fotografering
Handling
Innebandy x2

Får se hur resten av veckan blir 😂✌️
Ale går av natten i morgon, känns skönt.
Då är vi äntligen samlade allihopa igen.
O på lördag åker jag o min äkta hälft upp till storstaden o bara njuter av varandra.
Kommer väll troligtvis bara längta hem till barnen o prata om dom 😂👌
Men de ska bli mysigt!!

Idag var vi få fotografering för twinsen.
O jösses så söta dom va i sina nya kläder!!




Skrållan va sååå glad, sprang fram o tillbaka o skratta som bara den.
Vicce va också på toppenhumör.
Såååå kul!!!


Vi myste lite utanför medans pappa parkerade bilen.
❤️❤️❤️


Ikväll är de Greys.
Så jäkla bra!
När Cityakuten gick så gillade jag inte alls Greys..
Men NU är jag fast! 😂👌

Så en dusch nurå innan jag bänkar mig.
Puss på er!

Kommentera här: