Kommer över en...

Ibland kommer de över en..
Man ser sina underbara barn här hemma som växer, o gör oss stolta varje dag.
Våra 5 vilddjur som är så fulla av kärlek o bus.
Vad skulle vi göra utan dom?!
De är vårt allt...

Men...
Det saknas något...hela tiden.
Varje gång jag ser mina barn i ögonen o känner den där varma känslan så drar de en kall bris genom hjärtat...
De fattas 3...3 små pojkar som inte ens fick en chans!
Williams födelsedag kommer snart...han skulle ha varit 5år snart!
5år!!
O sen kommer Olivers födelsedag...samma dag som tvillingarna föddes på.
Hur tar man ställning till de?
Har 3 födelsedagsbarn på samma dag varav ett barn saknas runt födelsedagstårtan.
De gör så ont!!





Oliver skulle ha blivit 2år samma dag som tvillingarna fyller 1år.
Allt är så konstigt!
Hur ska man känna?

O så lille Hampus, älskade storebror som är så saknad.
Vårat första barn, våran första kärlek.
Våran första stolthet våran första riktiga sorg...

Hur kan livet vara såhär orättvist?!
Varför får inte alla 8 vara här?

Utan mina 5 ögonstenar här hemma skulle jag aldrig orka.
Ni gör mig stark!
Älskar er så, alla 8.
Ni ger mig kraft från ovan o kraft här hemma!
Tillsammans är vi starka!
"Kärleken övervinner allt"
❤️❤️❤️

Ibland kommer de över en..
Den där sorgen, den där smärtan.
Hur kan man ha den samtidigt som man är glad o lycklig?
Det är en sådan konstig känsla...
Ibland kommer det över en, 
Man måste vara stark, man måste fortsätta trots den hemska smärtan i de blödande såret i hjärtat som aldrig kommer att läka!

Ibland kommer det över en...

Kommentarer:

1 Emmelie - Mamma till Ebba och Hugo:

skriven

Min fina vän. Jag kan inte förstå din sorg, men jag kan sända mina varmaste tankar och försöka förstå vilket helvete ni alltid kommer bära med er. <3

Svar: ❤️
mammabohman.blogg.se

2 Monika:

skriven

Förstår hur Ni känner.. Jag vet ju också hur det är att förlora ett barn, även om det i mitt fall inte var mitt biologiska.. Livet rullar på som vanligt, men så.. kraschlandar man, och gråter tills inga tårar finns kvar.. Kram

Svar: Ja usch ❤️
mammabohman.blogg.se

3 Monika:

skriven

Om jag kunde och fick.. skulle jag vilja lägga en ripa ingjuten i glas på gravarna.. Min syster fick en sådan att lägga på Johns grav, men hon vågade inte, utan har den på en minneshylla hemma istället..

Svar: Nä de finns så mycket fräckt folk.. De har varit o stulit 2 gånger vid Olivers grav! Förstår inte hur man kan sjunka så lågt.
mammabohman.blogg.se

Kommentera här: