Så stolt!!!

Utvecklingssamtal för Wilma idag.
Bara en massa beröm, hon är så duktig min tjej!
Bra kompis o ser till att alla får vara med, duktig på uppgifter osv.
Åh va jag är stolt!!


(En selfie)
😂😂

Jesper har varit hemma måndag o Tisdag från skolan med feber.
Han är piggare idag så han får gå till skolan i morgon.
Som han längtar!!
I dag ville ha att jag skulle göra "läxa" till honom.
Så jag skrev några mattetal o så var jag lite filurig o skrev ett svårt tal för att "djävlas lite"
Hmm....tji fick jag.


Ser ni uträkningen???
Han har alltså ställt upp o räkna ut de..
Helt sjukt!! 
När fasen lärde han sig de här??
I skolan har de inte börjat med sånt iallafall.
STOLT MORSA HÄR!!!

Var juh tvungen att skriva två tal till...


O ja, han klara dom också!!
Jag är sjukt impad!!!
"Mamma, får jag gå o spela FIFA nu?"
Haha...
Han va inte lika impad som jag, 
"vad? De är ju enkelt mamma"

O Hugo har varit på dagis idag.
Min fina kille som snart blir 4år!
O vet ni vad han önskar sig?!
Bara Spiderman-grejer och LEGO!
Små lego menar han då...
Han verkligen ÄLSKAR DET! 
Kan sitta i flera timmar!
O klart han ska få Lego!
❤️❤️❤️

Agnes o Vincent reser sig o går med gåvagnarna hela tiden.
Snart springer väll dom också runt här hemma!!
Stoppa tiden nu!
❤️❤️❤️



Mina duktiga dina underbara ungar!
Älskar er så mycket!!!


Kommentera här: