Wiiiiii!!!

Jag har hittat den!!
Den perfekta klockan!!
Åh va jag är glad!!

(Okej, min fina vän Maria hittade den, men jag är lika jävla glad för de 😜)


Så nu är nästa projekt inlett!!
Wii, kommer bli så bra!!!

Idag är det en fullspäckad dag för familjen Bohman.
Alexander har golftävling!
(LYCKA TILL ÄLSKLING!!!)
Jesper har fotbollsmatch!
(Wii, hejja hejja!!!)
Och Wilma har sin allra första hopptävling!!

Jag kommer vara med Wilma på hopptävlingen.
Känns jobbigt att inte kunna dela på sig.
Men på hopptävlingen måste jag vara med!!
O Wilma ska rida sin favvohäst Embla!


Så nu taggar vi!!!
Hugo, Agnes o Vincent kommer vara med sin Gudmor Emma o kolla på hopptävlingen!
Även svärmor kommer o tittar.
Åh va stolt min lilla tjej är!
❤️❤️❤️

Kommentarer:

1 Lisa:

skriven

Heja Wilma!!!

Kommentera här: