Tips!

Om man får svära så gör jag det nu...
FY FAN VILKEN JÄVLA HELG!!
Helgen på jobbet har varit totalt kaos.
Ni anar inte.
Går inte ens att beskriva, det larmade något så bedrövligt, dygnet runt.

Men men, nu är jag ledig,
En hel dag.
Vilket består av skolsköterskan med Wilma och utvecklingssamtal med Jesper.
Sen är de jobb igen...
O vi byter schema nu o jag byter då helg...
Så gissa vad.
JAG JOBBAR I HELGEN IGEN!!
jag bryter ihop...
Ni anar inte hur jäkla tungt de är på jobbet nu.
Bläääääääää!!!!

Sådärja, nu var gnället över!

Jag syr för fullt, lite mössor har det blivit nu.
Sydde en mössa till min fina brorson idag.


Den ska han få i morgon.
Fasters lilla gryn!

Tänkte tipsa om en sak...
Gjorde en så god RäkCocktail al'a Gordon Ramsey.
Rekomenderar starkt!!
Blanda ihop:
Majonäs
Ketchup
Worsestersås
Tabasco
Cayennepeppar
"Cherry" (kan uteslutas)
Pressad citron

Färska räkor
Avokado
Pressad citron över avokadon 
Isbergssallad
Cayennepeppar på toppen

Sjukt gott!!
Testa!
(O nej, den är inte stark, utan smakrik)
Ta allt med måtta.

Kommentera här: