O så var de dags...



Agnes o Vincent har klättrat ur sina spjälsängar många gånger nu...
Men nu går det inte längre.

Vincent har haft bajskalas.
På något sätt har han fått av sig blöjan efter han bajsat...
Onde va skit överallt!!
O då menar jag verkligen överallt...
Leksaker, sängar, gosedjur leksaker o givetvis HELA UNGEN!!
O de går fasen inte bort!!
Va har ungen ätit? TJÄRA!!?
Tapeten är förstörd, fick riva bort den delen..
Gick inte ens bort med klorin.
Sängen är också förstörd...
Madrassen...
Ja verkligen allt!

Så de fick helt enkelt byta sängar nu.
Nervösa som vi va för en låååång läggning.
Gjorde precis som vanligt.
Natta, gav flaska med mjölk, sa godnatt, släckte o gick ut.
De låg o babbla o skratta o greja i sitt rum i 2 timmar nästan...
(Jag sitter utanför o kollar på tv)
Sen börjar dom bli trötta..
De kommer ut, jag lägger dom...
De kommer ut, jag lägger dom..
3-4ggr..
Sen fick de en varsin flaska till, sen tokslockna båda två.
Helt klart den jobbigaste läggningen vi haft med dom.
(O då förstår ni kanske hur lätt vi haft)

Dock vakna de 03.30 o skulle upp...Zzz
De som sover till 9.30 annars lixom.
Å nej, ska de verkligen bli såhär nu!

O hur ska vi få dom att sova middag?
😁😁😁😁
Middagen kom, samma prossedur fast utan mjölken..
De låg o tjattra o skratta i 30min ungefär..
Sen blev de tyst.
Gick in o kolla efter ett tag.
Då har de lagt sig i samma säng o sover så gott...
😍😍😍😍😍😍

O när de vaknade sen så var de så mysiga o la sig på en madrass framför tvn o fortsatte gosa med varandra...
KÄRLEK!


O så blev de kväll igen...
Skall de bli som igår?
😁😁😁😁
Gjorde samma prossedur som alltid, Vincent kom upp en gång o kollade att jag va utanför...
Sen la han sig i sängen o båda somnade nästan direkt!
YES!
DET FUNKAR!
Dom är sååååå duktiga mina små ögonstenar!!
O de sov till 8, skit bra!!!
(Jag skulle ändå upp 😝)
I morgon sover de nog lite längre för de är fortfarande vakna...
De visar sig.

Sjukt stolt är jag över dom iallafall ❤️

Kommentera här: