Dagarna springer iväg..

Oj va dålig jag varit på att uppdatera.
Filååååt!

Här rullar dagarna iväg, har vart mycket läkarbesök o sjukgymnastbesök.
Utvecklingssamtal i skolan osv.
Men nu är de lungt en stund igen..

Vi har iallafall sålt våran ena stora bil.
O nu har vi endast denna o lilla blå kvar.
MammaMu is back o Track.
Ny recondad o allt.
Denna skall också säljas, denna kommer jag sakna.
Såååå skön att köra!


Jag håller på att göra om twinsens rum.
Eller ja, Ale bär allt o jag målar o tapetserar.
Blir såååå bra!!!


Denna blev de.
Visst är den helg underbar?!
Rusta har verkligen blivit grymma på tapeter!

Ni ska få se resultatet sen när jag är klar! :)
Men än är de inte klart.
Ett vinylträd med ugglor och sen vinyltext med deras namn ovanför sängarna skall dit.
Jag måste bara plocka fram cameon 😝


I morgon ska vi till Kolmården.
Ska bli mysigt!
❤️❤️
Kommer bli sjukt jobbigt o kommer ha sjukt ont.
Men de blir många stopp.
Annars får Ale dra mig i en skrinda 
😂✌🏼
Allt för barnen!
❤️❤️❤️

Kommentera här: