Sjukgymnast

Mina värsta veckor är nu här...
V22 är jag i nu.
Fan hatar verkligen dessa veckor.
Mår sjukt dåligt av detta.
"Försök att slappna av"

Jo tjena, 3 av mina barn har dött från nu till v25..
De är inte så lätt.
Men jag försöker.
O försöker hålla mig sysselsatt.

Idag har jag iallafall vart hos sjukgymnasten...
Sjukgymnastik i vatten.
De är så skönt att släppa allt ett tag...
Va totalt viktlös o nästintill smärtfri.
Tiiiiiills man går upp för trappan i poolen o man bli PANG 20kg tyngre...
Så nu är jag jätte mör.


Invigde iallafall nya bikinin.
Eller tankini eller vad man säger.
Jätte skön var den!

Annars försöker jag samla kraft.
Ska med skrållan till ögonläkaren i morgon.
Hon skelar lite o vi ska kolla upp de för säkerhetens skull.
O om 5 dagar så fyller Jesper 8år.
Helt galet!!
Tänk att de är 8år sen ljuset kom tillbaka till oss efter Hampus död.
En frisk liten pojke.
Så liten, så fin, så perfekt.
Min älskade kille.

Köpte en keps till honom igår..
Givetvis så blev de kallt igen, men han älskade den.
Somnade med den t.om...
Tror han blev nöjd ;)
Är juh viktigt att den ska va cool 😜😎


O har hittat en perfekt keps till Wilma.
Jäklar va hon kommer bli glad när den kommer på posten ❤️


Visst är den fin?!!
Wilma ÄLSKAR leopardmönstret.
Min lilla tuffing.

Hugo får en keps på posten också..
En av mina finaste vänner Emma har köpt den till honom...


Spiderman!!
Nu ligger Emma på plus tills hon kommer i sommar.
Först kakorna hon virkat till Wilma, o nu kepsen till Hugo! ;)
Fina Emma ❤️

Nä, nu ska jag kolla på Cityakuten igen..
Är fast! 
(Igen 😂😜)

Trevlig kväll alla fina!

Kommentarer:

1 Emma:

skriven

Puss <3

Kommentera här: