Mammatid!

Helgen är slut...
Och Alexander är snart hemma igen, som jag längtar!!
Min stora kärlek!
Han jobbar just nu ständig helg, saknar honom som bara den när han inte är hemma..
Men nu har vi hela veckan tillsammans igen!!
❤️❤️❤️

Helgen har varit mysig!
Viktor har vart här hela helgen.
Barnen har haft kompisar som sovit över, de har åkt skridskor och lekt i snön.
Perfekt när man har "vår lilla sjö" utanför kåken...
Wilmas dröm!!
Hon pratar inte om annat än konståkning, tränar hela hela tiden...
I köket, på isen, i snön...
Ja överallt!
O hon är så duktig!!!
O får sina vänner att bli ännu mer intresserade utav hennes sport.
Det är snart märkestagning igen, så Wilma tränar gärnet!

Twinsen är i en ljuvlig 2-års trots eller nått...
Kan själv och NEJ är ganska starka egenskaper hos dom just nu...
Jösses alltså.
Idag höll jag på att slita av mig håret.
(Bildligt talat)
Dom har ritat på väggen, o hällt ur kryddorna ur kryddlådan...
Även 1 pkt socker hann dom med...
SUCK!
Gå på toa nattetid är mitt mål hädanefter!
😂😂😂

Nu sover alla barnen..
*peppr peppar*
O mamman tar lite välbehövlig egentid...



HAHAHAHAHAHAHA...
Viktor satt o kolla på film när jag smeta på ansiktsmasken..
O så börjar han prata med mig när jag satt mig i soffan...efter jag suttit där en stund...
"Du Eva...om vi.....*hoppar till*...va fan har du gjort? Du ser ut som en groda!! Eller en sköldpadda eller nått"
😂😂😂😂
🐸🐢

Hoppas jag va en söt groda isåfall?!
😂🐸😂

Nä nu blir de film för min del, o invänta min stora kärlek...
Snart är han hemma!!!
*magpirr*
💫

Hoppas ni alla haft me mysig helg!

Kommentera här: