En ny familjemedlem

Igår kväll flyttade vår nya familjemedlem hem till oss!

Puma heter hon, O är sååå snäll O go 😍


Ni kan tro att barnen är stolta 😍


Var på utvecklingssamtal igår för Jeppe, åh vilka bra omdömen han fick.
O allt gick så bra!!
De har även haft ett filmprojekt, O jag fick se trailern.
Alltså, jag är på riktigt RITKIGT imponerad, hade aldrig fixat att göra de där själv!
Så häftigt att ett gäng blivande 10-åringar gjort detta!
Sjukt impad!! Bra jobbat grabbar!

Annars har jag, Ale O Elsa mest myst ❤
De andra har vart iväg på annat.
Filip kom till oss också, som vi saknat vår älskade Filip! ❤



Hihi, kan ni förstå att de är strl 68 på denna overall. ❤

O hennes tunna overall också.
Hon är så lite min lilla plutta.
Men alldeles underbar 😍
Ale är på BVC nu O väger O mäter, ska bli spännande O se hur resultatet är, som bi kämpat med maten! ❤
Men mer än 8,5kg hoppas jag på nu.

Kommentera här: