Nästa projekt!

Ja nu när vi är klara med wilmas rum, så måste jag juh starta ett nytt projekt.

Och det blir tvillingarnas rum.

Dom två kan man inte sära på, vi har försökt O dom springer in till varandra.
När Agnes somnade i våran säng O vi skulle lägga Vincent skrek han helt hysteriskt för att "Annes är båtta"...
Så vi bar in henne och Vincent la sig brevid henne som vanligt O somnade på 2 sekunder.
Den tryggheten dom har tillsammans är så vacker.
Syskonkärlek är vackert, men tvillingkärlek ät verkligen något speciellt.

Så nu ska jag göra om deras rum så de blir bättre och passar dom bättre.
Just nu har de en våningssäng.
Denna ska jag ta bort O så ska jag bygga en säng istället....


Denna bild har jag hittat på Instagram, taggen ser ni på bilden. @sandvikensbrygga

Sååå fint!!
O denna kommer passa mina tvillingar perfekt!

Tänkte även bygga skrivbord och hyllor


Lite förvaring måste jag juh ha!

Så en sådan:


Fast jag ska måla den, O så vill jag ha svarta eller vita lådor i den.

Har inte bestämt mig än.
Pallarna skall målas gråa.

Om jag får plats så skall även ett tält få plats. :)
Får se om jag lyckats göra ett! :)

Vad tror ni om det? :)

Kommentera här: