Mördare!!!!

Nu får de väll ändå vara bra!!
Nu har du tagit alla mina 15 höns OCH mina 3 vackra ankor..
Vad har jag gjort dig din jävla mördare?!!!
Hat meddelat jägare nu, fan...
Är så ledsen 😭😭
Dom har juh varit mina sällskapsdjur, de pratar o myser med en.
Aldrig får jag se er igen....fan fan fan.
Den jäveln har tagit sig in i ladugården nu också...
Snälla snälla, låt mina grisar va 😭😭😭
Kaninerna är också borta, en liten stackare har klarat sig...är så ledsen 😭

Min fina granne Maria har hört sig för i byn efter avelsägg, o har nu lagt 15 hönsägg i äggkläckningsmaskinen till mig.
Hur fin är hon inte?!!! ❤️❤️❤️
Även om de inte ersätter mina fantastiska små pullor o tuppar, så är de ett litet plåster på såren.
Så tack snälla alla ni som bidragit till detta ❤️


Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Så tråkigt att höra, låter som en mård eftersom den ger sig på så många djur på så kort tid. Hoppas ni får hjälp av jägaren nu 💗

Svar: Vi har pratat med jägaren, o de verkar som om ett lo-djur stryker omkring här.... o dem får dom inte skjuta :-/
mammabohman.blogg.se

Kommentera här: