NU RÄCKER DET!!!

Nu räcker de....

Jag vill veta allt om hur man kontaktar patientnämnden.

Idag hade jag läkarbesök hos en "ny" läkare ...igen....

Första hon sa när jag kom in...

"Du är inte ngt akut, så kommer de in något akut måste jag gå ifrån"....

Okej??

Sen var de ngn som knackade på dörren, hon gick ut med en påse o va borta ett tag...

Sen kom hon tillbaka....lät mig göra några övningar (stå på ett ben tex)

Sen säger hon "de är inget fel på dig"

Jag kontar med "men varför har jag ont överallt? Känner inte mina fingrar och har ständig huvudvärk?

"Tror man att man är sjuk så kan kroppen lura sig till det"

Har FORTFARANDE inte fått svar på alla prover...

Ända provsvar jag fått är MR, o de visade inget...

O som vanligt drog de upp att jag har 6 barn...o har de jobbigt på jobbet.

NEJ!!!!! Jag ÄLSKAR mitt jobb!!!!

Mina 6 barn? De hade jag innan också!!!

Min man jobbar bara helg o är hemma hela veckorna....så nej, jag köper inte de!!

Är så inihelvete trött på detta!!!!

3 gånger bortglömd!!

Bortförvisad, nedvärderad....

Jag är knäckt, sitter bara o gråter.

De räcker nu!! Snälla hjälp mig!! 😭😭

Södermanlands landsting, vänta er en fet jävla anmälan.

Nu orkar jag inte längre. Nu är det bra.

Jag har gjort allt för att vara tillmötesgåendes, men vad får man tillbaka? INGENTING!!!

Jag väntar FORTFARANDE på provsvar....!!!


Fan ta er!




*förtvivlad*

Se till stt gilla detta inlägg nu så de kommer upp så Södermanlands landsting får se hur många de är som står bakom min rygg!!!


👇🏼👇🏼👇🏼👇🏼👇🏼👇🏼👇🏼👇🏼👇🏼

Kommentera här: