Det gör mig nog galen...

Ibland undrar man själv hur man orkat....

Hur hade mitt liv sett ut om inte våra barn dött...
Hade vi haft alla 9?
Hade något av våra levande barn inte funnits?

Är det inte konstigt?
Hur man än vänder och vänder på det....så är det kaos.
Kan inte se en framtid utan mina levande barn...
Jag önska jag kunde se en framtid med mina döda barn.
Hur hemskt låter det inte?
"Mina döda barn"....döda....mina...
Den meningen skall ingen förälder någonsin behöva säga...skriva...tänka...känna...
Hur livet tar en paus...
Om och om igen..
De var där...de levde...de såg mig....deras varma små kroppar som blev alldeles kalla på mitt bröst..
Jag ville inte lämna er....varför?
Varför försvann ni...
Vad gjorde jag för fel?
Varför just vi!?
Vad har vi gjort för att förtjäna denna djupa...orättvisa...skit sorg.
10 fingrar....10 tår...
Så perfekta...

Man pratar Om tecken..
Jag tror inte på sånt....eller...trodde inte på sånt...
Har blivit motbevisad....av mina envisa barn.

Oliver dog 10 oktober 2012...
Han kallades "trollsländan" i magen....
När jag sen blev gravid med tvillingarna, så vid en gravidfotografering så sätter sig en trollslända sig på min mage...
Satt där länge..
Jag började gråta...älskade oliver....det måste ha varit du.
Tvillingarna föddes 10 oktober 2013.
#psedostrillingar

Andra "tecknet" var när jag vaknade mitt i natten...

De står ett barn vid min säng...O säger "mamma"
Jag svarar....får inget svar, vänder mig om O kollar klockan, 04.30...
Vänder mig tillbaka....ingen där.
Jag går upp...ropar på Jeppe....(barnet som stod vid sängen va lång, tog förgivet att de va jeppe)
Ingen svarar..
Jag går upp...
Finner Jeppe sovandes i sin säng...
Det va inte Jeppe som stått vid min säng. De va någon annan..:han va lixom....längre..
Hampus....Hampus, var det du?
Min förstfödde son...var det Du?

William har vi inte fått något tecken från....(än)
Men älskling, jag väntar! Ta den tid du behöver.

Jag vet inte vad jag ska tro?
Men jag måste Tro.....älskade barn....

Ta hand Om varandra däruppe, vi kommer efter ❤️ älskar er så!
Älskade barn.



Ni måste tro jag är helt galen....
Det kanske jag är.
Jag är mamma...mamma till 3 änglar och 6 levande barn.
Det gör mig nog galen! ❤️

Ta hand om er,
Kärleken övervinner allt.

Kommentera här: