Ren och skär lycka!

Jösses, dagen bara försvann igår.

Min syster ska ha fest på lördag, med Hollywood-tema.
Och jag hjälper henne med en massa dekorationer osv.
Då de är lite hemligt än så kan jag inte visa än.
Men det kommer ;)
Även hur jag kommer vara utklädd!

Kom hem, kollar posten O hoppas att den sista delen till vår utklädnad kommit....men icke :(
MEN det jag beställt till Jesper kom, så fick en VÄLDIGT LYCKLIG kille här hemma!


Detta är ren O skär lycka!!


Idag blir de en massa också, jag ska hämta barnen i skolan idag...
Då vi inte bara får 1 extrabarn denna helg...inte 2 utan 3st!
Så de fick inte alla plats i taxin 😂🙈
Så då hämtar vi istället!
Sen måste jag fixa de sista till festen, åka till lokalen med alla saker.
Ja, jag har fullt upp helt enkelt 😂🙌🏼

Nu ska jag ut O ge djuren mat, sen städa lite.
O tvätta måste jag hinna med också 😂🙈

Ha en fantastisk fredag allihopa!


Kommentera här: