det går framåt..

Det går framåt i renoveringen.

Sakta med säkert, de där "man sliter som ett djur med de syns ingenting"
Just där är vi nu. 
Men nu har vi iallafall kommit en bit...
Vårt gamla uterum, ska bli Wilmas nya rum.



Så efter att ha jobbat hårt blev de en riktig hantverkar-Frulle och sedan rejäl middag ikväll.

Så nu känner jag mig sådär extra energifylld!


Ikväll när barnen somnat så blir det Nintendo me gubben igen 😂😎

Vi ska minsann klara alla världar och hela spelet! (Super mario 3)
Back in old days 😎👌🏼

Kommentarer:

1 Gittan:

skriven

Ni verkar vara så duktiga på att snickra och renovera! Hur har nu lärt er allt? Eller arbetar någon av er med sådant? Själv vill jag gärna lära mig men vet inte vart man ska börja 😝

Svar: Jadu, hur vi lärt oss?
De är nog av ren vilja O envishet.
O båda är ganska kreativa :)
Jag jobbar som personlig assistent och maken som CNC operatör, så inte så värst inredningsaktigt! Men tack snälla för komplimangen! :)
Börja med små saker, måla, tapetsera...
Gå vidare till golv...
Vidare till att riva en vägg osv.
Fråga, läs och använd internet, finns mycket tips där! :)
Lycka till, O bara att fråga om de är något :)
mammabohman.blogg.se

Kommentera här: