INGEN CANCER!

Som många av er vet så ränner jag på sjukan väldigt ofta..

Men detta har jag valt om att inte skriva så mycket om då de varit väldigt personligt!

Det började med att jag åkte in till vårdcentralen för att jag tror jag har "delade magmuskler"
De började ta en massa prover på mig.
O då visade de sig att jag blödde lite överallt...
Avföringsprover och urinprover var blod.
Fick då berättat för mig att detta kan bero på en tumör antingen i buken eller tarmen.
Har varit en lång resa och jag har mått fruktansvärt dåligt av detta.....

Idag gjorde jag en ganska avgörande undersökning hos kirurgen.
Och fick nu besked, JAG HAR INTE CANCER!

Man känner sig så sjukt sexig alltså!


Förstår ni känslan? 😭😭
Jag vet fortfarande inte vad de är, men de värsta tänkbara i detta läge är nu uteslutet.
Jag kommer inte att dö...(som de faktiskt kändes just då)


Min älskade Maria följde med mig idag.

Har inte fått äta på över 1 dygn pga detta så kan juh säga att vi åt innan vi åkte hemåt! 😂🙈

Gick även runt en stund på stan i alla små söta butiker som jag totalt missat finns där!
Hittade en butik som hade såååå fina begagnade möbler!
Köpte ett bord till wilmas rum, såååå fint!!
Och kommer passa där såå bra 😍🙌🏼


Nu ska jag ta en Treo, sen fortsätta bygga i wilmas rum! 

Ta hand om varandra 🙌🏼

Kommentarer:

1 Karin:

skriven

Oj! Vad skönt att du fick ett positivt besked idag! Stor kram!

Svar: Ja de är helt fantastiskt!! Jag är en helt ny människa nu!
mammabohman.blogg.se

Kommentera här: