Renoveringen fortsätter..

Wilmas rum börjar ta form!

Kanin-rummet är snart klart.
Väggarna är snart klara och sen lite färg O så som skall upp på väggarna bara :)
O så golvet då såklart..

Ni vet grovarbetet som tar tid 😝

De där tråkiga!
Till vänster på bilden skall bli en dörr 
(därav hålet i högra hörnet så vi kommer in med såg)
Så kaninerna kan gå ut till sin blivande trädgård sen.
Från där jag tar kort är en liten dörr in till kaninerna från Wilmas rum.
"Down the rabbit hole"
Så kanske ni förstår vilket tema det kommer att bli :)


Ska bli så kul att fixa detta!!!


Till wilmas rum då, så kommer det innehålla detta;


Sminkbordet skall dock målas vitt!

Måste hitta någon tjusig stol/pall till, någon som har något förslag?

Lite inredning som skall in i rummet också:

kommer bli sååå bra!!!

(Iallafall bilden i mitt huvud) 😜🙌🏼

Även denna skall få plats :)
Får se hur jag skall lyckas!



Men just nu är vi fortfarande i grundjobbet.

Skall bygga klart golvet har jag tänkt i helgen!
Ale jobbar och jag är ledig, så får jobba själv då!
Inte lika kul men, nästan hela kanin-rummet har jag byggt själv när Ale varit iväg.
Eller ja, jag O Elsa såklart!
Utan min "spik-sorterare" hade jag aldrig lyckats 🙌🏼😜

Nu börjar iallafall fönstret komma på plats!
Så inte lika mörkt att jobba nu!
Kommer bli AWSOME detta!!


Mycket klart, mycket kvar.

Men satans va roligt det är!

Nu ska jag jobba, så puss på er ❤

Kommentera här: