Renoveringen fortsätter..

Jepp, nu har vi funnit energin igen.

Så nu ska vi fortsätta med Wilmas rum!
Hon har idag valt tapet, som blev denna;


Visst är den snygg??

Hon har bra smak vår dotter.

Just nu försöker vi luska ut vad vi ska ha för färg på detta sminkbord...
Som jag skall måla!
(Ja jag tänker måla de, då jag inte trivs med denna bruna färg alls, men älskar bordet)
Vad tycker ni för färg?


Att det ska vara så svårt att välja 😫


Ikväll har vi grillat, och maken har bakat bullar.
O jösses va gott det blev!
Åh va jag längtar efter sommaren!!


Smask Smask Smask!!


Vad grillar ni helst? Vad är de absolut godaste ni vet att grilla??

Jag verkligen älskar sparris och bacon.
O grillad kyckling 🙌🏼

Nu börjar greys snart, wiii!!! 😍🙌🏼

Kommentarer:

1 Marika:

skriven

Jätte fint skrivbord.! Jag ser den framför mig med en antikvit färg och själva bordsskivan grå. Ganska mörkgrå. Eller kanske bara slipa av den till ren träfärg och olja in den.
Kram Marika😊



Svar: Åh de har jag inte ens tänkt på! De skulle jag ju kunna göra! ❤
mammabohman.blogg.se

Kommentera här: