Vilken helg!!!!

Haft Camilla och hennes 2 barn här fredag till lördag.

Såå mysigt!!
O barnen har haft kompisar här..
Stod här O lagade lunch till 13ungar 😂🙌🏼
Varav 1 precis åkte hem innan.
 

Och då är alla barnen inte en med på bild!

Ser det inte härligt ut?? 😍😍

Fick precis vara med om något fantastiskt.
Jag står vid spisen, svär lite för mig själv hur allt kan gå så illa hela tiden...
Vattenpumpen pajjar, inget vatten. Kan inte diska eller tvätta (leta face IT, 8pers, + 5extra i helgen ger en hel del disk O tvätt)
Diskmaskin pajar....tvättmaskinen läcker vatten, ugnen håller på att ge sig den med.....och ja? Vad säger man. 
Fan på ren svenska.
Så deppig!!
Så hör jag att det knackar på dörren....
"Vem fan kommer nu? O knackar dessutom! 😱"
Öppnar dörren O där står 4 människor....jag känner igen dom...men fattar inte...förrän jag ser Sofi...
OMG!!!!
Där står jag, osminkad, likblek och de fulaste kläderna ni kan tänka er (dock sååå sköna)
Hemmet ser ut som ett bombnedslag, både inne och ute. Men där står dom, dessa fantastiska änglamammor som tagit sig en extra sväng till mig påväg hem från Stockholm. (Va änglamammaträff där i helgen)
Är i total chock, fortfarande.
Jäkla Emma, hon visste om detta. 😂😂
Hade juh kunnat fått dragit ett varv med 
snabeldraken iallafall 😂🙈
Som jag skämdes.
Men åh va roligt att få träffa er!!!
Ni gjorde min dag.
(Även om ni förmodligen sitter i bilen O skrattar nu åt mitt kaos 😂🙈)
Men nu går jag runt här med ett fånigt leende och fick så mycket energi.
Nu ska jag städa! 😎🙈
Puss på er allihopa!!!


Sofi, Maria, Hanna och Hanna!

Denna dag kommer jag aldrig att glömma!
❤❤❤

Kommentera här: