Det gick fort!!!

Idag trillade Jespers ena julklapp ner i brevlådan som jag beställt från Wish.
Jäklar så fin den va!!!
O snabbt gick de, den skulle komma mellan 11dec-25jan, o tänkte att jag chansar.
Annars för de bli födelsedagspresent.
O så kom den igår!!
Där snackar vi snabb leverans!
Hopps allt annat hinner komma också innan jul ❤️😍

Igår gjorde vi fruktsallad till mellis,
Galet länge sen, åh så gott det va!!

(null)

O så åt vi varma mackor ala tacostyle, 
Så nu har vi bunkrat upp grönsak o fruktförrådet! 😍

(null)

Fick brev på posten igår av min gamla (men mycket saknade) arbetskamrat Susila. ❤️
Hon är så go!

(null)

Vann 60:- på lotten o känner mig stenrik!
Rik på vänner iallafall ❤️

Lördag, o min man kommer hem ikväll....
Vår bil har pajjat, så han har fått låna en bil så Han kommer hem. Knappt sett han sen i onsdags tack vare detta.
Hatar bilar!!!
O så nu innan jul också 😭 tajmingen kan inte bli sämre....
Blä!


❤️Gilla o kommentera❤️

Kommentera här: