Hej dagboken..

Idag har jag en dålig dag...
Huvudvärken är såpass att jag istort sett legat hela dagen.
Det är tur maken min är hemma i veckorna så jag orkar med barnen....
Jag tror dock barnen har tröttnat på sin tråkiga mamma :(
Hon som va full av idéer och bus, hon ligger bara i soffan...

Minns ni att jag ritade runt mitt "borrelia-märket" igår....
Fotade de i morse...

(null)

Ser ni att det har spridit sig utanför??
Jag dokumenterar allt nu, är så rädd att de ska hända nått allvarligt... :(

Fick en fantastisk måltid av min man idag, han gjorde någon kasslergryta med ris.
Tänk vilken lycka att ha en man som både älskar mat och bakning hemma i dessa lägen.

(null)

Va uppe o gick runt lite, (har ont i fötterna) så kollade in i Wilmas rum...
Hon har en teckningsvägg, som jag fick syn på denna teckning hon gjort....
(null)

Blev alldeles varm i hela kroppen.
Att dessa tre ord kan betyda så mycket, o speciellt nu när man känner sig som världens sämsta mamma.

Min lilla busa Elsa har vart så kramig idag. Hon hade feber igår och då är det bara mamman som duger...
Stackars pappa är inte värd något alls i dessa lägen...
O vill inge annat än att man skall bära henne, men jag kan inte 😭
Så vi låg tillsammans i soffan hela dagen igår (också) då var hon nöjd.
Idag har hon varit betydligt piggare så pappan har varit kompis igen ;)

(null)

Är hon inte underbar??!!! 😍

Snart är det greys, har laddat upp med skinksmörgås och julmust.
(Ja fy fasen va jag längtar till julen)

(null)

Hade dock svårt att slita mig...
Har börjat med en ny serie "BLINDSPOT"
Har bi inte sett den? SE DEN!
Jag är helt fast. Har plöjt många serier nu men denna har jag verkligen fastnat för.
Första avsnittet va lite segt, kanske andra också...
Men sen jäklar 😍👌🏼

Nä 21.00....nu är det dags.
Jag måste juh se de så jag kan kolla på blindspot igen 😍 är sjukt spännande nu.
Avsnitt 18 nu 😜😜

Puss o kram på er!
O ni, tack för erat stöd!
Och glöm inte att gilla ❤️ inlägget o lämna gärna en kommentar.

Kommentera här: