Ska det vara såhär??

Inte sovit på 3 dygn...
O ligger i sängen o försöker sova..
Hela kroppen värker, förstår inte varför värken blir 100 gånger värre när jag ska sova 😭
Jag är så trött!!
Tagit massa värktabletter, men inget hjälper.
De kan skriva ut nonstop åt mig känner jag...
Då får jag iallafall nått gott......
Nu smakar de fan o hjälper inte ett skit.
*bitterkärring*

I morgon ska jag till Mälarsjukhuset i Eskilstuna...
En jäkla resa då de är hemskt att åka bil för rygg o axlar just nu...
O dagtid.,,då är de ljust....o jag är så fruktansvärt ljuskänslig nu.
Snälla snälla snälla, låt dom hitta ngt så de kan hjälpa mig...
Orkar inte må såhär längre, jag är totalt slut...
I både kropp o själ... jag orkar inte mer.

Ligger just nu på rygg o skriver...
Rygg, huvud o axlar värker...
Det pirrar i armarna...värker i handlederna o fingrarna domnar bort mer o mer....
Ska de vara såhär?

(null)



❤️Gilla o Kommentera❤️

Kommentera här: