Äntligen!!

Idag har twinsen ÄNTLIGEN fått gå till förskolan, som dom saknat att åka dit!
Agnes blev lite blyg men Vincent satte sig o lekte direkt 😍
Mina små gullpluttar, nu hoppas jag att det inte blir mer sjukdomar i skolan så vi inte behöver tvinga dom hemma.
De får välja själva om de vill gå, men de saknar ju sina kompisar såklart!
Men när de går magsjuka, löss o springmask är jag inte jätte sugen på att skicka dit dom när vi är hemma lixom...

När jag kom hem så hade grisarna rymt igen 🙄
De är tur att dom är som små hundar, så jag ropar bara på dom så kommer dom 😍
O går så snällt in i hagen igen.
Snart är vi klara med deras nya hage så de kan flytta dit.

(null)

Idag kollade jag även upp när Elsa kan få börja!
Såklart får hon börja, men jag menar den avgiftsfria allmänna förskolan.
Hon blir juh 3år i år 😱
Helt galet!!!
Min lilla plutta blir så stor!

(null)

Så nu måste vi passa på o mysa mysa mysa.
Elsa älskar att rita, så ska skriva ut lite nya bilder som vi ska färglägga idag har jag tänkt!
O kanske göra lite trolldeg, det gillar hon.
Får se hur mycket jag orkar.
Lite därför också, så hon kan få träffa barn i sin ålder o få leka av sig lite, hon är så social, precis som alla mina andra skatter.

Ikväll ska jag på bio med syrran, jag hoppas verkligen den värsta huvudvärken släpper innan dess så jag orkar se hela filmen.
Vill verkligen se den, Midnight sun.
Vi ska äta lite på Pinchos också, länge sen jag träffade syrran ❤️
Ska bli sååå mysigt!
Så vila vila vila idag.

Kram på er

Kommentera här: