Damerna har kommit.

Damerna har kommit 😍
O Sture verkar sÄÄÄ nöjd!
O damerna ocksĂ„ som det verkar, de har redan börjat vĂ€rpa Ă€gg 😍

(null)

(null)

2 vita o 2 bruna.
Nu Àr juh frÄgan vad de ska fÄ heta?!
Har du nÄgot förslag??

Annars har jag vart pÄ sjukan som vanligt idag..
Idag hos arbetsterapeuten som inte alls Ă€r nöjd med min hand 😓
Handen blir sÀmre trots daglig trÀning...
Vilken motivation va?
O dessutom ökar vĂ€rken i handen dĂ„ 😓
Ett riktigt jÀvla skit Àr vad det Àr...
I morgon ska jag till tandlÀkaren, dÄ fÄr vi se vad som sÀger..
Med min tur sĂ„ ryker de vĂ€ll ut varenda tand för att de "gjorde ett misstag"....🙄
Är sĂ„ trött, sĂ„ trött...
Vill bara sova.
Men vaknar ju hela tiden av denna jÀkla vÀrk..

VĂ„ra smĂ„kissar börjar bli stora 😍
Detta Àr lilla Olle, vÄr Ànda kille i flocken.
SĂ„Ă„Ă„ fin, en riktig liten livsnjutare 😍

(null)


Kommentarer:

1 Gun-Marie Andersson:

skriven

Kan du inte lÀgga ut en bild pÄ den lilla grÄa.

Svar: Lilla Penny? SjÀlvklart! Fixar :) hon Àr sÄÄ fin!
mammabohman.blogg.se

2 Lisa:

skriven

Tant brun, tant grön och tant gredelin tycker jag passar the chicks đŸ„

Svar: Men den fjÀrde rÄÄÄÄ?
mammabohman.blogg.se

Kommentera hÀr: