Man hinner mycket när man....

Vilken jäkla dag!!
3 besök på sjukan gjorde att hela dagen spenderades på sjukan.
Dock fick min sjukgymnast syn på ett av mina "krampanfall" live, så de var väll "bra"..
O även kramplåsningen jag har i handen va värre idag, o jotack...det känns!!
Om man ändå visste VARFÖR jag har dessa.
Prover o undersökningar visar att jag har dom, men inte varför..
Alla andra provsvar ligger precis under gränsen för att vara godkänt.
O de vet inte varför...
De kommer utreda mer såklart, min läkare är verkligen toppen som jag har nu!!
Varför fick jag inte henne i början?! ❤️
Hon har skrivit ut muskelavslappnande medicin som jag skall ta till natten så jag får sova något..
Även ta vid behov dagtid, när de är riktigt jobbiga.
Jag hoppas verkligen att de hjälper...
Snart går naglarna in genom skenan o genom handen på mig....
Har så ont emellanåt...
O kan inte störa det själv.
Fick även nya träningsprogram för min rygg, som förhoppningsvis inte skall trigga igång kramperna o huvudvärken ännu mera.,
Så håll tummarna för mig nu! ❤️

Hann förbi netto en snabbis, köpte ny brevlåda till oss,
O eftersom jag kan ligga sömnlös av saker som inte "matchar" så fick även grannen en likadan 😂🙈
De är tur de vet hur jag är 😂
Men erkänn, visst blev de fint?!! 😍
(null)

O vår lilla gräsmatta börjar bli grönare o grönare...
JAG ÄLSKAR DETTA!!

Har även köpt jackor till twinsen o Hugo,
Kan ni gissa vems som är vems? 😍

(null)

(null)

(null)
Ikväll har vi haft min härliga farmor o farfar på besök, bjöd ut dom på lite grillat i de fina vädret, sååå mysigt! 😍

(null)

Vi hann även med lite äventyr på kvällen.
Ale såga ner ett jätte stort träd som stod sååå illa till...
Mellan djurens hus, snickarbon och poolen.
Trodde iallafall ett hus eller poolen skulle gå åt helvete 🙈
Men vi klara de!! Eller ja, ale klara de 🤐
Jag stod mest o va rädd att ale skulle få trädet över sig.
(Bara för att förtydliga så va alla barn o djur inne, utedjuren hade vi flyttat till annan plats så ingen skulle ens vara i närheten)
Men de ser man som en självklarhet! 

Nä, nu ska jag ta mina miljoner tabletter o slänga mig i säng..
O hoppas hoppas hoppas att de muskelavslappnande hjälper något iallafall...
Godnatt med er ❤️

Kommentera här: