Måndag o skolstart

Vilket väder!!
Så fort solen tittar fram så njuter jag varje sekund...
Äntligen!!
Idag började skolan igen efter lovet, ungarna va inre supertaggade i morse 😂
O twinsen blir hemma ännu en vecka...
De har inte vart på förskolan på en evighet..
O nu går de löss o springmask...GAAH de kryper i hela mig.
Tack men nejtack, vi håller barnen hemma.
(Innan har de vart magsjuka sen typ november)

Ture (vår tupp) följer mig som en liten svans, han är så ensam :(
Dumma dumma räv!
Men ikväll så kommer de några damer till honom som skall få flytta in, då blir han nog glad :)
Muta honom med lite majs också ❤️

(null)


I eftermiddag va jag med Hugo till tandläkaren.
Utan anmärkning såklart 😍

(null)
 Gammal bild, nästan ett år sedan.
Men denna unge får man nästan aldrig kort på 😂

Nu är jag helt slut..
Förstår inte att så lite kör slut på mig totalt.
Huvudvärken ökar o handen värker som fan..
Så nu blir det vila resten av kvällen ❤️

Kommentera här: